Çalışanların, yöneticilerin, ürünlerin, süreçlerin önceden saptanan belirli bir yanlışsız işleme standardına göre başarı ölçüsüdür. Süreç ve Sonuçlarda tutarlılıktır ve bu sayede kazanılan müşteri onayıdır.
Çalışanlarımızın ve yöneticilerimizin güvenilirliğidir; Sözün ve davranışın tutarlılığı, özün sözün bir oluşudur. Sistemin, süreçlerin güvenilirliğidir; en sağlıklı ortam ve koşullarda en kaliteli sonuçlar üretilir. Böylece ulaşılan en önemli kazanç müşteri memnuniyeti ile kazanılan güvenilirliktir.
Başarı beklenen performansın ortaya çıkarılmasıdır. Günümüzde başarı sürdürülebilir olduğunda ancak kalıcı ve değerlidir. Sürdürülebilir gelişmelere dayalı bir başarı ile uzun dönemde sürekli bir gelişim yakalanır. Başarı yönetimi, başarıya ulaşmaktan daha zordur. Çalışanlar başarının mutluluğunu yaşarken, yönetim yeni ve daha üst hedefler verir.
Her alanda gelişmek için; zihinsel gelişim, sürekli ve sağlıklı büyüme, kararların doğru planlarla istikrarlı olarak hayata geçirilmesi gereklidir. Eldekini korurken daha iddialı hedefler belirlenir. Yeni strateji ve hedefler şirketi dinamik ve genç tutar. Yeni hedeflerin verilmesinde zamanlama çok önemlidir. Bir başarı oluşurken yeni stratejiler çalışılmaya başlanır, aynı hedefe kilitlenen bir ekip için tüm kademeler, çalışanlar üst hedefler için gerekli eğitim altyapısı ile desteklenir. Sonuç odaklıdır; sonuca odaklanarak, hedeflenen başarıyı sürekli kılmak ve sürekliliği sağlamak içinde durmadan gelişmek…
“Bir işi yapıyorsam en iyisi olmalıyım ” Eksiksiz, kusursuz, tam, yetkin olma olarak tanımlanır mükemmeliyet. Kurumsal yapının bir bütün olarak tüm işlevleri, iş süreçleri ve birimlerinin en kaliteli şekilde işleyişidir. Şirketlerde konumlar, roller, işler, gerekli yetkinlikler, bu yetkinliklerin gerektirdiği eğitimler, süreçler tanımlıdır. Tüm tanımlamalarla birlikte bir işin sadece sürece uygun yapılması değil, kişinin tüm zihnini sürece katması önemsenir, desteklenir. Yeni fikirler ilgiyle dinlenir, değerlendirilir, ödüllendirilir, uygulamaya alınır. Mükemmellik yaklaşımıyla; müşterilere, iş ortaklarına, kurumla doğrudan ilişkisi olan tüm özel ve tüzel kişilere, ne ölçüde katma değer oluşturulduğu önemli bir göstergedir. Kurumla doğrudan ilişkisi olmayan paydaşlara ve çevre olgusuna da eşit derecede önem verilir. Sadece İş ve üretim süreçlerinde değil, kurumsal tüm işlev, yapı ya da organizasyonlarda kurumsal mükemmellik hedeflenir.
Emek, sermaye ve doğayı bir araya getirerek üretim sürecinin bir üretim faktörü olarak tasarlanması, örgütlenmesi ve onun tüm riskinin üstlenilmesi olarak tanımlanır girişimcilik. Girişimcilik yaklaşımı kurumun tamamına hâkimdir. Yeni fikirler, görüşler desteklenir, değerlendirilir. Girişimcilik yaklaşımında yetenek, cesaret ve bilgi önemli bileşenlerdir. Yeni iş alanlarının değerlendirilmesinde müşteri istek ve beklentilerinin ayrıntılı biliniyor olması önem taşır. Değerlerimizden güvenilirlik, girişimcilik açısından da çok önemlidir. Kişinin, kurumun kendine güveni kadar, piyasaların, ortakların kişiye ve kuruma güveni girişimciliğin başarıya dönüşmesinde önem teşkil eder. Yeniliklere açık olmak, problemlere ve ihtiyaçlara alışılmamış yeni çözümler üretebilmeyi gerektirir. Yeni fikirlerin geliştirilmesinde fırsatların zamanında tespiti, uygulamada tam zamanlılık, risk üstlenebilmek, koşullar gereği geri adım atabilmek veya hızlanmak için sürükleyici olmak başarı grafiğini arttıran unsurlardır. Girişimciyi rakiplerinden önde tutan öncü yaklaşımları ve ayakları yere sağlam basan hızlı karar verebilme becerisidir.